سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا طراحی لبخند برای من مناسب است؟

 

https://www.smiledesigner.net/images/articles/smile-makeover-procedure-farmington-hills-mi.jpg

آیا طراحی لبخند برای من مناسب است؟

در فرایند طراحی لبخند دیجیتال ، بسیاری از موارد در نظر گرفته می شوند تا اطمینان حاصل شود که درمان های انجام شده برای افزایش زیبایی و راحتی لبخند بیمار مطابق با انتظارات بیمار است.عواملی مانند تقارن صورت ، چگونگی تأثیر گفتار ، تقارن بافت نرم ، موقعیت دندان و خط میانی صورت مورد تأکید قرار می گیرند. 

 

در نهایت ، تا زمانی که بیمار و دندانپزشک در مورد یک برنامه درمانی توافق نکنند ، درمان شروع نمی شود. این بدان معنی است که در مواردی که بیمار از نتایج مطالعه طراحی لبخند دیجیتال رضایت ندارد ، می توان تصویربرداری پیشرفته تر و مدل سازی سه بعدی را انجام داد تا انتظارات بیمار قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه درمانی برآورده شود.

 

در این زمینه ، طراحی لبخند دیجیتال به نفع بیمار است ، زیرا هرگونه درمان مداوم قبل از شروع مطالعه توسط بیمار مشاهده خواهد شد.

 

مزایای طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

 

بزرگترین مزیت بیماری که ترجیح می دهد وارد فرآیند طراحی لبخند دیجیتال شود این است که بیمار می تواند نتایج هرگونه درمان دندانپزشکی را قبل از قبول شغل ببیند.

 

روند طراحی دیجیتال لبخند همچنین به دندانپزشک این آزادی را می دهد تا در مدت زمان کوتاهی گزینه های مختلف درمانی را بررسی کند.

 

مزیت ترکیبی درمان مجازی و ارائه طیف وسیع تری از درمان این است که بیمار در مراحل طراحی گنجانده می شود.

 

در حقیقت ، این بدان معناست که بیمار می تواند لبخند جدیدی را از لیست گزینه ها انتخاب کند.

 

اگر یک برنامه درمانی توسط بیمار موافقت و پذیرفته شود ، می تواند در زمان مطالعه اصلاح شود ، به طور قابل توجهی خطر نتیجه نامطلوب که نیاز به اصلاح دارد کاهش می یابد.